Heb je derde niet fout gehoord? "Ik heb de afwas niet gedaan en nog niet gekookt?" Misschien was er nog de verwachting dat de spreker het tweede nog gaat doen!
- 0 Posts
- 7 Comments
chrisn@feddit.nlto
theNetherlands@feddit.nl•Voor investeerder Evidensia zijn Nederlandse huisdieren vooral een melkkoeNederlands
1·3 years agoIs de ACM er niet voor om te zorgen dat er geen monopolies ontstaan?
chrisn@feddit.nlto
theNetherlands@feddit.nl•Van Nieuwkerk weet niet of hij terugkeert op tv, betuigt spijt voor gedragNederlands
1·3 years agoZal ie ergens ingehuurd worden als de tv hem nog niet terug genomen heeft? Denk dat weinig organisaties zich daaraan willen branden…
chrisn@feddit.nlto
theNetherlands@feddit.nl•Honderden basisscholen stoppen met inhuren dure zzp'ers en uitzendkrachtenNederlands
9·3 years agoBlijven de kinderen dan een dagje extra thuis, of zijn dit scholen waar ze genoeg leraren in vaste dienst konden vinden?
chrisn@feddit.nlto
theNetherlands@feddit.nl•Bommenwerper komt na 80 jaar onder het IJsselmeer vandaanNederlands
6·3 years agoHet artikel had een link naar https://nos.nl/artikel/2234195-cda-en-cu-vliegtuigwrakken-wo-ii-moeten-worden-geborgen … CDA en CU vonden dat het moest gebeuren, dus die hadden vast een religieus motief.
Ik denk dat de nabestaanden (als die er al waren in directe lijn) inmiddels niet meer dagelijks in spanning zitten of er al nieuws is.
Op zich klinkt het toch ook wel netjes om het te doen (en vast genoeg musea die de vliegtuig resten willen hebben). Ik dacht dat het IJsselmeer niet zo diep is, dat er niet elk jaar een paar boten op botsen!
Als we al jaren weten waar die resten liggen, vind ik het inderdaad gek dat ze nooit eerder opgegraven zijn.
chrisn@feddit.nlto
theNetherlands@feddit.nl•Weten jullie al op welke partij je gaat stemmen voor de TK-verkiezingen? Of laat je het van de verkiezingscampagne afhangen?Nederlands
1·3 years agoD66 heeft al decennia bij formaties weinig ruggengraat getoond.
Maar goed, dan doen ze wel mee met regeren, of anders gezegd, dat maakt ze mede-schuldig aan de huidige situatie.
De overheid heeft al mastodon: social.overheid.nl . Publieke omroep hoort niet bij de overheid, ik vind het belangrijk dat ze niet op dezelfde server gaan zitten.
Ik volg radio1 op m’n mastodon, maar geloof dat dat ook puur eenrichtingsverkeer is. “Er was een gesprek met Jan, luister het hier terug.”