You must log in or # to comment.
Tack för påminnelsen! Ska installera Linux på Windows laptopen i helgen, då blir det perfekt med mat från Sibylla också.
Ett år efter, hur har allt gått med Linux? :D
Haha, det har gott trögt. Det är fortfarande installerat på Surface:en men jag använder den inte så mycket pga batteriproblem. Hann aldrig bli bekväm med Linux.
Jag kör xfce via Termux/X:11 på mobilen nu när den är ansluten till NexDock. Det är ju mest bara för roligt men man får vänja sig vid terminalen och lära sig lite kommandon.



