• Larven@feddit.nu
    link
    fedilink
    Svenska
    arrow-up
    1
    ·
    1 year ago

    Tack för påminnelsen! Ska installera Linux på Windows laptopen i helgen, då blir det perfekt med mat från Sibylla också.

      • Larven@feddit.nu
        link
        fedilink
        Svenska
        arrow-up
        1
        ·
        2 months ago

        Haha, det har gott trögt. Det är fortfarande installerat på Surface:en men jag använder den inte så mycket pga batteriproblem. Hann aldrig bli bekväm med Linux.

        Jag kör xfce via Termux/X:11 på mobilen nu när den är ansluten till NexDock. Det är ju mest bara för roligt men man får vänja sig vid terminalen och lära sig lite kommandon.