• 0 Posts
  • 12 Comments
Joined 3 years ago
cake
Cake day: June 18th, 2023

help-circle
  • Haha, det har gott trögt. Det är fortfarande installerat på Surface:en men jag använder den inte så mycket pga batteriproblem. Hann aldrig bli bekväm med Linux.

    Jag kör xfce via Termux/X:11 på mobilen nu när den är ansluten till NexDock. Det är ju mest bara för roligt men man får vänja sig vid terminalen och lära sig lite kommandon.